Драги читаоче,
Тешко је у овој држави ствари назвати правим именом. Поготово кад имаш власти којима је марифетлук већ у крви, а њихово незаконито понашање амнестирано од било које врсте одговорности.
Најновија сапуница и драма одвија се већ у неколико наставака наочиглед слуђене јавности. Када се вампирска акцизна коалиција лако договорила да треба завући руке што дубље у џепове грађана и поскупила гориво за 18 фенинга, обећања типа "мед и млијеко" уз одрицање су доминирала јавним простором.
Сада, само три мјесеца након успјешне крвопијске операције свједочимо кукњави те исте вампирске колације која не само да није у стању да подијели плијен него баца нову прашину у очи тој истој јавности. Наводно, кредити за градњу доспијевају, па ће умјесто путарских предузећа те кредите враћати БУЏЕТ, а путари ће наводно морати да подигну кредите да измире обавезе према БУЏЕТУ. Дакле није тачно ни то, да су средства намјенска, већ припадају буџету ентитета.
Драги читаоче,
Свако од нас живи у својој матичној општини и прије свега, на том мјесту остварује свој бољитак. Нема бољитка у погледу на службене аутомобиле, раскошне светковине, раскошне објекте отуђених власти. Општина је носилац активности задовољавања највећег броја потреба грађана, а не министри и Влада и БУЏЕТ.
Шта се разголићује анализом кукњаве вампирске власти. Прије свега, а ради задовољавања ментора из међународног финансијског свијета, сваки инострани дуг који повлачи ентитет гарантован је (не плаћен - него гарантован) јавним приходима који потичу из индиректних пореза. Дакле, најједноставније речено, када се приходи од ПДВ и царина подијеле између ентитета, онда се резервише планирани дио за отпалту СВИХ ино дугова, па се тек онда врши расподјела између БУЏЕТА и општина и градова, те мањи дио за предузеће Путеви РС. Однос је 72% за БУЏЕТ, 24% за општине и градове, те 4% за путеве. Зашто кажем СВИХ дугова, па зато што је овим "избијеним" средствима прије расподјеле између буџета и општина обухваћен и сервис дуга за градњу аутопутева, а и још којечега што не спада у дуг БУЏЕТА, већ у дуг јавних предузећа. А јавна предузећа, јелте, као Електропривреда остварују и приход и добит.
Како вели чаробњак марифетлука и вампир Тегелтија БУЏЕТУ се црно пише, јер само је он могао да замисли да предузећа враћају дугове БУЏЕТУ, а не изворном повјериоцу (ЕБРД и остала братија). Тако вампир остварује циљ - да општине плате 24% цијене аутопута, јер им је методом гарантовања сервиса ино дуга управо толико отето прије расподјеле.
Жалосно је да грађанин не може да непосредно види ефекте лоше и похлепне владавине. Није ни чудно када се јавне финансије воде и без усвајања извјештаја и по хитном поступку уз саслужење руку парламентараца, руку без главе.
Углавном, што више аутопутева саградимо, а намјера је амбициозна, утолико мање новца, тачније 24% од укупне цијене ће доћи у вашу, нашу локалну заједницу. А и тамо треба и инфраструктура и ко зна шта још. Вријеме је да се модел промијени, ммогло би се рећи крајње вријеме.
Тешко је у овој држави ствари назвати правим именом. Поготово кад имаш власти којима је марифетлук већ у крви, а њихово незаконито понашање амнестирано од било које врсте одговорности.
Најновија сапуница и драма одвија се већ у неколико наставака наочиглед слуђене јавности. Када се вампирска акцизна коалиција лако договорила да треба завући руке што дубље у џепове грађана и поскупила гориво за 18 фенинга, обећања типа "мед и млијеко" уз одрицање су доминирала јавним простором.
Сада, само три мјесеца након успјешне крвопијске операције свједочимо кукњави те исте вампирске колације која не само да није у стању да подијели плијен него баца нову прашину у очи тој истој јавности. Наводно, кредити за градњу доспијевају, па ће умјесто путарских предузећа те кредите враћати БУЏЕТ, а путари ће наводно морати да подигну кредите да измире обавезе према БУЏЕТУ. Дакле није тачно ни то, да су средства намјенска, већ припадају буџету ентитета.
Драги читаоче,
Свако од нас живи у својој матичној општини и прије свега, на том мјесту остварује свој бољитак. Нема бољитка у погледу на службене аутомобиле, раскошне светковине, раскошне објекте отуђених власти. Општина је носилац активности задовољавања највећег броја потреба грађана, а не министри и Влада и БУЏЕТ.
Шта се разголићује анализом кукњаве вампирске власти. Прије свега, а ради задовољавања ментора из међународног финансијског свијета, сваки инострани дуг који повлачи ентитет гарантован је (не плаћен - него гарантован) јавним приходима који потичу из индиректних пореза. Дакле, најједноставније речено, када се приходи од ПДВ и царина подијеле између ентитета, онда се резервише планирани дио за отпалту СВИХ ино дугова, па се тек онда врши расподјела између БУЏЕТА и општина и градова, те мањи дио за предузеће Путеви РС. Однос је 72% за БУЏЕТ, 24% за општине и градове, те 4% за путеве. Зашто кажем СВИХ дугова, па зато што је овим "избијеним" средствима прије расподјеле између буџета и општина обухваћен и сервис дуга за градњу аутопутева, а и још којечега што не спада у дуг БУЏЕТА, већ у дуг јавних предузећа. А јавна предузећа, јелте, као Електропривреда остварују и приход и добит.
Како вели чаробњак марифетлука и вампир Тегелтија БУЏЕТУ се црно пише, јер само је он могао да замисли да предузећа враћају дугове БУЏЕТУ, а не изворном повјериоцу (ЕБРД и остала братија). Тако вампир остварује циљ - да општине плате 24% цијене аутопута, јер им је методом гарантовања сервиса ино дуга управо толико отето прије расподјеле.
Жалосно је да грађанин не може да непосредно види ефекте лоше и похлепне владавине. Није ни чудно када се јавне финансије воде и без усвајања извјештаја и по хитном поступку уз саслужење руку парламентараца, руку без главе.
Углавном, што више аутопутева саградимо, а намјера је амбициозна, утолико мање новца, тачније 24% од укупне цијене ће доћи у вашу, нашу локалну заједницу. А и тамо треба и инфраструктура и ко зна шта још. Вријеме је да се модел промијени, ммогло би се рећи крајње вријеме.
Коментари
Постави коментар